Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme tai palveluistamme vielä luettuasi nämä kysymykset ja vastaukset, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksesi saapui, mutta jotain puuttuu?

Tuotteet saatetaan lähettää useammassa erässä, jolloin uupuva tuote on vielä matkalla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja!

Kuinka paljon kuljetus maksaa?

Tuotteiden kuljetuskustannukset riippuvat tuotteiden painosta ja pakkausten lukumäärästä – tarkka hinta näkyy ostoskorissa.

Onko verkkokauppamme luotettava?

Medifum.fi kuuluu Commerce Trading OÜ:n kauppayhtymään – tämän ansiosta verkkokauppamme on turvallinen ja luotettava. Olemme toimineet alalla yli kaksi vuotta, toimittaen yli 28 000 tilausta ongelmitta.

Miten nopeasti saan tuotteeni?
Tarkka toimitusaika on useimmiten ilmoitettu tuotteen kuvauksessa.

Onko tilaukseni vielä matkalla?

Mikäli toimitusaika on ylittynyt tai haluat tiedustella tilauksesi tilaa tarkemmin, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen info@medifum.ee.

Lähetin sähköpostin, mutta en ole vielä saanut vastausta?

Vastaamme sähköposteihin arkipäivisin mahdollisimman pian.

Onko tuotteet nähtävissä ja noudettavissa paikan päällä?
Kaikki tuotteet ovat edustettuna varastollamme, josta voimme toimittaa tavarat tarvittaessa.

Tilattu tuote ei sovikaan minulle?

Tarjoamme asiakkaillemme ilmaisen palautusoikeuden. Mikäli tilauksesi tuote ei jostain syystä sovikaan sinulle, täytä palautuslomake palautusta varten.

Haluan yhden tuotteen, mutta tuote on myytävänä vain paketissa?

Mikäli tuotetta ei löydy erikseen verkkokaupastamme, ei tuote valitettavasti ole tilattavissa yksittäin.

Ovatko tuotteenne korkealaatuisia?

Markkinoiden luotettavimpana myyjänä olemme läpäisseet viranomaisten lääketieteelliset tarkastukset – testaamme myös itse kaikki tuotteet, joita myymme EKUK-laboratorioissa. Voimme vakuuttaa, että suojavarusteemme ovat läpäisseet tarvittavat vaatimukset.